ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

سیاسی فرهنگی اجتماعی

ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

سیاسی فرهنگی اجتماعی

انا لله و انا الیه راجعون

نامه به رئیس جمهور 

 

برادر رئیس جمهور منتخب و محترم جناب آقای دکتر احمدی نژاد
سلام علیکم من رئیس جمهور نیستم دکتر هم نیستم سفرهای استانی هم نمی روم در سازمان ملل مرا راه هم نداده اند من هیچوقت به آقای اوباما پیام نداده ام من با چاوز و فیدل کاسترو ارتباط دوستی هم ندارم من اصلا نمیدانم لایحه هدفمند سازی یارانه ها یعنی چه؟ من بلد نیستم برای زیارت قبر پدرم که 14  ماه پیش به رحمت ایزدی پیوست با نداشتن بنزین چه کار باید بکنم؟ اما همین را میدانم که با عشق به ولایت و اعتقاد قلبی به اصول و ارزشهای الهی و مبانی انقلابی به شخص جنابعالی رای داده ام .نمیدانم گله مندی امثال منو چرا گوش نمیکنی؟ گله مندی حضرات آیات عظام ناصر مکارم شیرازی و مصباح یزدی ونیز حسین شریعتمداری و دیگر دلسوختگان انقلاب اسلامی جای خود دارد. آن روز که من و امثال من به تو رای دادیم هیچ وقت باورمان نمیشد که شما فرمایشات لازم الاتباع مقام معظم رهبری سلمه الله تعالی در خصوص عزل و عدم بکارگیری اسفندیار رجیم مشائی در پست مهم معاونت ریاست جمهوری را یک هفته بعد ازابلاغ معظم له به زور بشنوید و با سوء مدیریت و با تصمیم ناپخته ایشان را در همان پست اما با نام های دیگر و با حدود اختیارات بیشتر به کار بگماری و در مقابل تذکرات دلسوزانه بزرگان این کشور به ریش همه شان بخندی و خیلی از مخالفان ایشان را از بزغاله هم کمتر بدانی و آن شد  که اسفندیار رجیم مشائی به ساحت قدسی پیام آوران الهی اهانت کرد و شما دم برنیاوردید در حریم فلسفه و عرفان داخل شد ( بدون اینکه کمترین احاطه ای در موضوعات فوق داشته باشد)چیزی نگفتید .با مردم اسرائیل طرح دوستی ریخت و مقام معظم رهبری سلمه الله تعالی بر ایشان خرده گرفتند اما شما لب هم تر نکردید.سایه به سایه شما همچون آقای دوربین در سازمان ملل - ونزوئلا ترکیه همه جا در داخل و خارج ظاهر شد و به ارزشهای انقلاب خندید انقلاب به یادگار مانده از امام خمینی رضوان الله تعالی علیه که بی نام او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست را به سخره گرفت شما  اصلا دلتان به درد هم نیامد. و اینک  که در نقش پیاده نظام جنبش فتنه سبز آنطور که شواهد و قرائن نشان میدهد ظاهر شده است هیچ عکس العملی از خود نشان نمیدهید؟چرا؟ چرا؟ چرا؟ چرا! چرا! چرا!
والسلام علی من اتبع الهدی  با افتخار تمام  تبریز سرباز ولایت علی قدسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد