ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

سیاسی فرهنگی اجتماعی

ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

سیاسی فرهنگی اجتماعی

میلاد حضرت علی (ع) مبارک

ولادت مولای متقیان علی علیه السلام و روز پدر مبارک باد.

 

ای اتفاق ممکن ناممکن ای علی (ع)

 

با آن که آفریده شده ست آدم از خدا

گاهی به اتفاق ندارد کم از خدا

ای اتفاق ممکن ناممکن ای علی (ع)

ای جوهر تو ، هم ز تو پیدا ، هم از خدا

بین تو و خدا ، الف الفت است و عشق

علم از تو سربلند شد و عالم از خدا

ماهی شدم در آینه ی چشمه ی غدیر

شور تو ریخت در گل من ، یک نم از خدا

در جبر و اختیار ، مرا هست اختیار

خاک از ابوتراب گرفتم ، دم از خدا

من قهر می فروشم و او مهر می خرد

خوفم ز غیر نیست ، که می ترسم از خدا

شعر از: دوست بسیار خوبم علیرضا قزوه

دانلود مستند الماسی برای فریب

دوستانی مثل من که نتوانسته اند مستند الماسی برای فریب را از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مشاهده کنند میتوانند از طریق لینکهای زیر آن را دانلود کرده و استفاده لازم را ببرند:

۩۞۩ دانلود مستند الماس فریب ۩۞۩



در این مستند که به بررسی طرح‌های مشترک انگلیس، آمریکا و موساد برای براندازی نظام ایران می‌پرداخت، محمدرضا مدحی، عنصر نفوذی ایران در محافل خصوصی اپوزوسیون خارج از کشور، اظهار داشت: بنده به عنوان رئیس شورایعالی حفظ امنیت و منافع ملی و امیرحسین جهانشاهی به عنوان جانشین بنده در "دولت در تبعید"منصوب شده بودیم. وی در ادامه این مستند گفت: در بدو ورود به عربستان با سفیر آمریکا در این کشور ملاقات کردم. از طریق سفیر آمریکا در عربستان، با خانم هیلاری کلینتون، یک جلسه محرمانه برگزار کردیم


حجم هر قسمت تقریبا 4 مگابایت است
قسمت اول:http://www.faupload.com/upload/90/Khordad/15-20/00almaisi-bray-farib[roooz-sub-ir].zip
قسمت دوم:http://www.faupload.com/upload/90/Khordad/15-20/01almaisi-bray-farib[roooz-sub-ir].zip
قسمت سوم:http://www.faupload.com/upload/90/Khordad/15-20/02almaisi-bray-farib[roooz-sub-ir].zip
قسمت چهارم:http://www.faupload.com/upload/90/Khordad/15-20/03almaisi-bray-farib[roooz-sub-ir].zip

سفارش کوتاه و رسای امام خمینی به آیت الله خامنه ای


سفارش کوتاه و رسای امام خمینی به آیت الله خامنه ای

حضرت امام(ره) چند جمله را حین ناراحتی قلبی و بستری شدن در بیمارستان فرمودند که وصیت نامه سی صفحه ای ایشان می تواند در همان چند جمله خلاصه شود.
این تعبیر، بیان رهبر معظم انقلاب ضمن اشاره ای به یکی از خاطرات مربوط به بیماری حضرت امام خمینی است. به گزارش بولتن نیوز، حضرت آیت الله خامنه ای در بیان خاطره مذکور می فرمایند: بهار سال 1365، روزی را که امام(ره) در بستر بیماری بودند، فراموش نمی کنم. ایشان دچار ناراحتی قلبی شده بودند و تقریبا ده، پانزده روزی در بستر بیماری بودند. در آن زمان من در تهران نبودم. آقای حاج احمد آقا به من تلفن کردند و گفتند سریعا به آنجا بیایید؛ فهمیدم که برای امام(ره) مسئله ای رخ داده است. آناً حرکت کردم و پس از چند ساعت طی مسیر، خود را به تهران رساندم. اولین نفر از مسئولان کشور بودم که شاید حدود ده ساعت پس از بروز حادثه، بالای سر ایشان حاضر شدم. خدمت امام(ره) رفتم و هنگامی که نزدیک تخت ایشان رسیدم، منقلب شدم و نتوانستم خودم را نگه دارم و گریه کردم. ایشان تلطف فرمودند و با محبت نگاه کردند. بعد چند جمله گفتند که چون کوتاه بود، به ذهنم سپردم؛ بیرون آمدم و آنها را نوشتم.
در آن لحظاتی که امام(ره) ناراحتی قلبی پیدا کرده بودند، ایشان انتظار و آمادگی برای بروز احتمالی حادثه را داشتند، بنابراین مهمترین حرفی که در ذهن ایشان بود، قاعدتا می باید در آن لحظه حساس به ما می گفتند. ایشان فرمودند: «قوی باشید، احساس ضعف نکنید، به خدا متکی باشید، «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» باشید و اگر با هم بودید، هیچ کس نمی تواند به شما آسیبی برساند.» به نظر من وصیت سی صفحه ای امام(ره) می تواند در همین چند جمله خلاصه شود.