ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

سیاسی فرهنگی اجتماعی

ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

سیاسی فرهنگی اجتماعی

پیشکش به حضور دوستان بازدید کننده خوبم

افشاگری شهید دکتر دیالمه (نماینده مجلس شورای اسلامی در دور اول) در مورد میرحسین موسوی و زهرا رهنورد سران فتنه سبز سال ۸۸ .لازم به توضیح است که شهید والامقام مطالبی را در ۳۰ سال قبل در مجلس شورای اسلامی ایراد فرموده است که دقیقا ایشان پیش بینی کرده است (خیلی جالب است).

برای دانلود فایل بر روی آدرس زیر کلیک کنید:

http://kiwi6.com/file?id=qqwqr99e42

و

موزیک مانده ام در حسرت بالا بلائی روز و شب

با صدای علیرضا افتخاری

برای دانلود فایل بر روی آدرس زیر کلیک کنید:

http://kiwi6.com/file?id=d8l2v23e16

و

موزیک نمیتونم با صدای همایون

برای دانلود فایل بر روی آدرس زیر کیلک کنید:

http://kiwi6.com/file?id=zuddcixj92

و

موزیک اگر مانده بودی با صدای امید

برای دانلود فایل بر روی آدرس زیر کلیک کنید:

http://kiwi6.com/file?id=ai5uqbia67

 

اجرای سه سناریوی دفاعی بر علیه آمریکا


رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح:
آمریکا را در صورت تجاوز به ایران، در سه اقدام به زانو درمی آوریم


رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به آمریکا گفت: نیروهای مسلح کشور را با فرماندهی مقام معظم رهبری آماده کرده ایم و اگر قصد تجاوز به ایران اسلامی را داشته باشید، شما را با انجام سه اقدام به زانو درخواهیم آورد.
سردار علی شادمانی در مراسم سالروز آزادسازی پاوه افزود: در اولین اقدام، تنگه هرمز را در اختیار می گیریم و اجازه هیچ گونه حرکتی را به هیچ کسی نخواهیم داد. در این خصوص تاکنون چندین رزمایش را انجام داده ایم و توانایی های خود را به رخ آمریکایی ها کشانده ایم و اعلام می کنیم اگر کوچکترین شرارتی برای ایران انجام دهد، تنگه هرمز را در اختیار می گیریم.وی ادامه داد: در اقدام دوم، ما طرحی داریم که نیروهای آمریکایی مستقر در پایگاههای افغانستان و عراق را به گروگان درخواهیم آورد و اجازه هیچ گونه حرکتی را به آنها نخواهیم داد. سومین اقدام ما این خواهد بود که چون می دانیم اسرائیل، حیاط خلوت آمریکاست، اگر کوچکترین تجاوزی به ایران شود، این حیاط خلوت را در آسایش نخواهیم گذاشت و این را نیز به آمریکایی ها اثبات کرده ایم. این توانایی امروز در اختیار رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل نیروهای مسلح قرار دارد.وی با بیان اینکه «امروز دشمنان این نظام مقدس تنها به دنبال ایجاد توطئه و فتنه هستند» خاطرنشان کرد: من به عنوان یک نظامی قسم می خورم؛ ارزش حماسه ای که سال گذشته مردم در حمایت از رهبری انجام دادند، از عملیاتهای بزرگ فاو و کربلای 5 بیشتر و از هر هواپیما و تانک به غرش درآمده ارزشمندتر بود.
شادمانی با تاکید بر اینکه «نباید گرفتاری های روزمره باعث شود که دست از اهداف اصلی خود که همانا دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، برداریم» افزود: باید بدانیم که دشمنی های دشمنان این نظام تمام نشده است، امروز دشمنان قصد دارند در اذهان مردم ایران این را بگنجانندکه بین آنچه که دارید و آنچه که باید داشته باشید، بسیار فاصله وجود دارد؛ لذا در تلاشند که با ایجاد بی اعتمادی در بین مردم، ضربه ای به این نظام بزنند اما بحمدالله این آرزو را به گور خواهند برد.
وی در بخش ابتدایی سخنان خود نیز اظهار کرد: حماسه پاوه در تاریخ ایران اسلامی برای همیشه ثبت شده و ایرانیان برای همیشه قدردان مردم این شهر خواهند بود.
وی ادامه داد: بر همه ما، خدمتگزاران نظام واجب است که پیام آن روز امام(ره) را همچنان پیش روی خود نگه داریم و اگر آن روز برای آرامش و امنیت مردم آمدیم، امروز نیز بایدبرای اقتصاد و رفاه این مردم دلاور کار انجام دهیم.
وی تصریح کرد: مردم خطه اورامانات مستحق بهترین خدمات و رسیدگی هستند و کارنامه این دیار به عنوان قطعه ای زرین از دفاع مقدس برای همیشه ماندگار است.
رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: اگر بخواهیم ریشه یابی کنیم که چرا ضدانقلاب در پاوه به مردم این دیار حمله کرد، باید بگوییم که برای این بود که قصه مقاومت مردم پاوه از نوع دیگری بود و ضدانقلاب، ایدئولوژی و روحیه این مردم را با ایدئولوژی و روحیه خود متفاوت دید و به همین دلیل به مردم این دیار حمله کرد و قصدشان نیز انتقام از مردم بود.
وی ادامه داد: بنابراین اولین نکته ای که موجب حملات وحشیانه و جنایات ضدانقلاب در این خطه شد، جهت تفاوت نگرش هایشان بود. آنها به دامن کمونیست غلتیده بودند و مردم پاوه عشق به مکتب اسلام، امام و نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند. آنجا صحبت از بردگی و نوکری بود و اینجا صحبت از آزادگی و استقلال ایران اسلامی بود؛ لذا مسلم بود که ضدانقلاب فکر انتقام از این مردم را در سر می پروراند. وی تاکید کرد: پاوه شهر همت، شهر چمران، شهر سربازان انقلاب و شهر امام(ره) است.
وی در ادامه با اشاره به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: خدا را شاکریم که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در همه عرصه ها و نبردها پیروز و سربلند بیرون آمده ایم.

 

انا لله و انا الیه راجعون

نامه به رئیس جمهور 

 

برادر رئیس جمهور منتخب و محترم جناب آقای دکتر احمدی نژاد
سلام علیکم من رئیس جمهور نیستم دکتر هم نیستم سفرهای استانی هم نمی روم در سازمان ملل مرا راه هم نداده اند من هیچوقت به آقای اوباما پیام نداده ام من با چاوز و فیدل کاسترو ارتباط دوستی هم ندارم من اصلا نمیدانم لایحه هدفمند سازی یارانه ها یعنی چه؟ من بلد نیستم برای زیارت قبر پدرم که 14  ماه پیش به رحمت ایزدی پیوست با نداشتن بنزین چه کار باید بکنم؟ اما همین را میدانم که با عشق به ولایت و اعتقاد قلبی به اصول و ارزشهای الهی و مبانی انقلابی به شخص جنابعالی رای داده ام .نمیدانم گله مندی امثال منو چرا گوش نمیکنی؟ گله مندی حضرات آیات عظام ناصر مکارم شیرازی و مصباح یزدی ونیز حسین شریعتمداری و دیگر دلسوختگان انقلاب اسلامی جای خود دارد. آن روز که من و امثال من به تو رای دادیم هیچ وقت باورمان نمیشد که شما فرمایشات لازم الاتباع مقام معظم رهبری سلمه الله تعالی در خصوص عزل و عدم بکارگیری اسفندیار رجیم مشائی در پست مهم معاونت ریاست جمهوری را یک هفته بعد ازابلاغ معظم له به زور بشنوید و با سوء مدیریت و با تصمیم ناپخته ایشان را در همان پست اما با نام های دیگر و با حدود اختیارات بیشتر به کار بگماری و در مقابل تذکرات دلسوزانه بزرگان این کشور به ریش همه شان بخندی و خیلی از مخالفان ایشان را از بزغاله هم کمتر بدانی و آن شد  که اسفندیار رجیم مشائی به ساحت قدسی پیام آوران الهی اهانت کرد و شما دم برنیاوردید در حریم فلسفه و عرفان داخل شد ( بدون اینکه کمترین احاطه ای در موضوعات فوق داشته باشد)چیزی نگفتید .با مردم اسرائیل طرح دوستی ریخت و مقام معظم رهبری سلمه الله تعالی بر ایشان خرده گرفتند اما شما لب هم تر نکردید.سایه به سایه شما همچون آقای دوربین در سازمان ملل - ونزوئلا ترکیه همه جا در داخل و خارج ظاهر شد و به ارزشهای انقلاب خندید انقلاب به یادگار مانده از امام خمینی رضوان الله تعالی علیه که بی نام او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست را به سخره گرفت شما  اصلا دلتان به درد هم نیامد. و اینک  که در نقش پیاده نظام جنبش فتنه سبز آنطور که شواهد و قرائن نشان میدهد ظاهر شده است هیچ عکس العملی از خود نشان نمیدهید؟چرا؟ چرا؟ چرا؟ چرا! چرا! چرا!
والسلام علی من اتبع الهدی  با افتخار تمام  تبریز سرباز ولایت علی قدسی