ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

سیاسی فرهنگی اجتماعی

ای قلم سوزلرینده اثر یوخ

سیاسی فرهنگی اجتماعی

آیت‌الله خامنه‌ای منادی وحدت جهان اسلام است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان:
آیت‌الله خامنه‌ای منادی وحدت جهان اسلام است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در گرگان گفت: آیت‌الله خامنه‌ای منادی وحدت جهان اسلام است.

 شیخ حسن بغدادی که به همراه هیئتی اخیراً به استان گلستان سفر کرده است،‌ طی سخنانی با بیان اینکه در مسئله وحدت اسلامی باید از تعارف فاصله گرفت، اظهار داشت: در جهت تقویت بین مذاهب، صداقت مهمترین عامل است.
وی تصریح کرد: وحدت اسلامی به عنوان مهمترین مسئله دنیای اسلام و از اهم واجبات است.
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان به توطئه‌های جهان غرب و متحدان آن اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار جهانی و سایر کشورهای متحد آن سعی دارند با از بین بردن وحدت بر آن کشور‌ها مسلط شوند.
بغدادی به مبارزات حزب‌الله لبنان نیز اشاره کرد و گفت: حزب‌الله با پیروزی در جنگ 33 روزه و شکست آمریکا و اسرائیل، خاورمیانه جدیدی را تعریف کرد.
وی اظهار داشت: این پیروزی ما را به سوی توسعه نیروهای نظامی و اقتصادی هدایت می‌کند و بدون شک آمریکا و اسرائیل و تمام متحدان غرب و کشورهای عربی حامی آنان باید بدانند که ما پیروز هستیم.
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان هدف دشمنان اسلام را ایجاد تفرقه بین مسلمانان عنوان کرد و گفت: تا زمانی که مسلمانان بر محور وحدت اسلامی و تقریب مذاهب حرکت کنند هیچ اتفاقی برای آنان رخ نمی‌دهد.
به گفته بغدادی، بسیاری از علمای اسلامی در مساله وحدت به شهادت رسیده‌اند و ما باید راه آنان را ادامه دهیم.
وی از آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان منادی وحدت جهان اسلام نام برد و ضمن تقدیر و تشکر از معظم‌له، گفت: تشکیل مجمع تقریب مذاهب اسلامی به دستور ایشان و معرفی حجت‌الاسلام محمدعلی تسخیری به عنوان دبیرکل این مجمع بیانگر صداقت جمهوری اسلامی ایران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد